czwartek, 27 sierpnia 2015

Informacja

Następny rozdział pojawi się równo 1 września, jako dodatek do podróży do Hogwartu.
Oraz napisałem krótką biografię Alexandra, która można znaleźć w zakładce "bohaterzy" (plik pdf, odtwarzany w GC),

Dziękuje za komentarze motywujące mnie do pisania i życzę przyjemnych, ostatnich dni tegorocznych wakacji. Mam nadzieje, że spędziliście je ciekawie. Jak ktoś chce to może się pochwalić, co robił przez te dwa miesiące wolnego. Poznajecie go? Znalazłem go za pomocą grupy Potterowskiej na Facebooku i dziękuje serdecznie, a nie z google grafika. Jak ktoś chce więcej to są oczywiście w jego biografii. Wiem, że są tu jego fani/fanki, więc proszę bardzo. Też go polubiłem i planuje długie opowiadanie, a Draco&Harry zapowiada się na dalsze rozdziały.
Hasło do folderu: scarletcross  - zabezpieczone z powodu niechcianych chomików.

 

Pozdrawiam, Kay.

2 komentarze: