środa, 20 kwietnia 2016

Powrót i informacje

Ogłaszam, wszem i wobec - powracam. Rozdział pojawi się za ok. 6 dni, jeżeli dobrze pójdzie. Chcę przeprosić, jeżeli styl pisania będzie się różnił od dotychczasowego (niektóre leki potrafią wyprać mózg).
A teraz zrobię reklamę pewnego serialu, który niedawno odkryłem. LONDON SPY. Jest to jedyny serial (5 odcinków, jeśli ktoś ma wątpliwości), który wciągnął mnie do wysokiego stopnia. Naprawdę polecam i jeśli komuś by się spodobało proszę o zostawienie swojej opinii pod tym postem. Interesuje mnie Wasze zdanie :D

3 komentarze:

  1. Hej,
    w końcu nadrobiłam zaległości, opowiadanie mi się bardzo podoba, jak i ten shot, proszę pisz dalej...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    kochana to ponownie ja ;] bardzo tęsknię za opowiadaniem, no i mam nadzieję, że powrócisz z rozdziałem, albo one-shotem...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    kochana życzę Tobie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i mnóstwa weny, chęci i czasu...
    i liczę na jakiś nowy tekst...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń