sobota, 28 listopada 2015

Liebster Award

Wow, naprawdę zaskoczyło mnie to, że ktoś mnie nominował do Liebster Award! Bardzo dziękuję.



Nominowała mnie: Ruciakowa

Pytania:

1. Ulubiony cytat.
"Co jest najśmieszniejsze w ludziach? Zawsze myślą na odwrót. Śpieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem. Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości ani przyszłości. Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli…. "
2. Wierzysz w horoskopy?
Nie.
3. Jakie znaczenie ma Twoje imię?
Co do imienia to problem będzie bo będzie zmieniane za XXX czasu, więc wyprzedzę:
Jest zdecydowany i nie ma wątpliwości do swojego postępowania.
Wie, czego chce od życia. Jest urodzonym zwycięzcą i tylko jeśli bardzo się postara, nie uda mu się osiągnąć sukcesu. Ma wielkie ambicje. Ludzie lubią go za jego skromność
Jest ogromnie inteligentny i zauważa to każda osoba, która ma z nim do czynienia, a nierzadko także otoczenie zazdrości mu tej cechy. Poza tym zależy mu, by wyróżniać się na tle innych i epatuje swoją oryginalnością, nieraz nawet w tym przesadzając, ale przynajmniej nie można się z nim nudzić. Lubi wyglądać elegancko, ale także ekstrawagancko, ponieważ poprzez swój ubiór stara się wyrażać swoją osobowość, która w istocie jest niebanalna. 
4. Dlaczego blogujesz?
Blog jest dla mnie moim umysłem, tym, co czuje, mój nastrój przekazuje danym bohaterom i nadaje im osobowości, jaką nie koniecznie mają w rzeczywistości. Mimo, że jestem ścisłowcem, lubię i umiem pisać. Prawdę mówiąc, nie wiem z czego się to wywodzi, po prostu tu lubię i chcę to robić. Nie mam za dużo czasu na pisanie ale jak mam wolną chwilę i pomysł to to robię.
5. Umiesz gotować? Jeśli tak to, co najlepiej Ci wychodzi?
Umiem. Najlepiej chyba jakieś japońskie dania, nie przepadam za Japonią ale dobre jedzenie mają, np. Sushi, które wyszło mi dobrze za setnym razem.
6. Co sądzisz o weganizmie i wegetarianizmie?
Również jestem wegetarianinem, więc nie mam zdania. :)
7. Ulubiona pora roku i dlaczego ta?
Zima przez sprawy prywatne. Lubię, gdy jest na mnie dużo ubrań.
8. Jaki kraj chcesz odwiedzić?
Na ten moment - Niemcy.
9. Opisz siebie jednym zdaniem.
Nie wiem, kim jestem. 
10. Co najbardziej lubisz robić?
Lubię grać, pisać opowiadania, słuchać muzyki, tłumaczyć fanficki, projektować szablony, czytać książki, spotykać się ze znajomymi, chodzić do kina.
11. Co sądzisz o moim blogu? ( Jeśli go czytasz).
Wybacz - nie czytam.
To tak: Ja nominuję:
3. Seya
9.  Lexi

Pytania:
1. Co najbardziej lubisz robic w wolnym czasie?
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
3. Czy jakieś wydarzenie w przeszłości miało szczególny wpływ na Twoje teraźniejsze życie?
4. Podasz cytat z ulubionej piosenki?
5. Jeżeli chodzisz do szkoły, to jaki jest Twój ulubiony przedmiot?
6. Jaki kraj podoba Ci się na tyle, że masz ochotę tam zamieszkać?
7. Sądzisz, że wszyscy powinni pisać blogi? 
8. Dlaczego blogujesz?
9. Kto jest Twoim ulubionym piosenkarzem/zespołem?
10. Jakie filmy podobają Ci się najbardziej? - Mam na myśli gatunek.
11. Opisz siebie jednym słowem.

2 komentarze:

  1. Droga Kiro, na moim blogu jest na czerwono napisane, by nie nominować mnie do tej nagrody, ponieważ zasady nie obejmują mojego bloga. Przykro mi, ale muszę Cię prosić o wykreślenie mnie z Twojej listy.

    OdpowiedzUsuń